Communicatie & Interactie

Customer Engagement Bloqs

Communicatie- en interactie
oplossingen

Onze Customer Engagement bloqs voor communicatie en interactie ondersteunen een efficiënt en gestructureerd beheer van klantinteracties. Combineer ze tot een oplossing om kennis te delen, nieuws te verspreiden, enquêtes uit te voeren, e-mails te beheren en realtime te chatten. Door workflows te automatiseren, kunt u de efficiëntie verhogen en de klanttevredenheid verbeteren. Dit zijn enkele voorbeelden van de vele mogelijkheden die deze bloqs bieden voor uiteenlopende communicatie- en interactieoplossingen.

Kennisbank
Bied je klanten en medewerkers een centraal platform voor het delen van kennis met de kennisbank-bloqs. Zorg ervoor dat iedereen snel toegang heeft tot de informatie die ze nodig hebben om effectief te werken en problemen op te lossen.

  • Centrale opslag van informatie
  • Kennisdeling intern, voor klanten en via mobiele app
  • Categorieën en tags
  • Toegangsbeheer en beveiliging
  • Versiebeheer en updates

Nieuwsfeeds
Houd je klanten en medewerkers op de hoogte van het laatste nieuws en updates met de nieuwsfeed-bloqs. Verspreid belangrijke informatie snel en gemakkelijk door de hele interne organisatie en met al je relaties en belanghebbenden.

  • Publicatie van nieuwsartikelen intern, extern en mobiel
  • Personaliseerbare feeds
  • Abonnementsopties
  • Automatische verspreiding naar mobiele app, sociale media en website
  • Reacties en feedback

Mailing
Beheer je e-mailcampagnes en communicatie met de mailing-bloqs. Zorg voor gerichte en effectieve e-mailmarketingstrategieën om jouw doelgroep te bereiken.

  • Ontwerp en personalisatie van e-mails
  • Automatisering van e-mailcampagnes
  • Segmentatie van ontvangers
  • Analyse van open- en klikgedrag
  • Compliance met e-mailmarketingregelgeving
  • Combineer met klantrelatiebeheer-bloqs

Chat
Verbeter de klantinteractie met de chat-bloqs. Bied realtime ondersteuning en zorg voor consistente en efficiënte communicatie met klanten, medewerkers of specifieke doelgroepen.

  • Realtime chat en messaging
  • Chatbots en geautomatiseerde antwoorden
  • Beheer van chatgeschiedenis
  • Toegangsbeheer en beveiliging
  • Analyse van chatprestaties
  • Combineer met klantrelatiebeheer-bloqs

Bijeenkomsten en evenementen
Organiseer en beheer bijeenkomsten en evenementen met de eventmanagement-bloqs. Faciliteer netwerkevenementen, webinars, conferenties en trainingsessies om de betrokkenheid van klanten en medewerkers te verhogen.

  • Planning en registratie van evenementen
  • Beheer van deelnemers en agenda's
  • Workflows voor delen van informatie en formulieren
  • Rapportage's
  • Analyse van deelname en betrokkenheid
  • Mobiele app voor trainers en deelnemers
  • Combineer met eventmanagement en enquête workflows

Feedbackbeheer
Verzamel waardevolle feedback van jouw klanten en medewerkers met de survey-bloqs. Ontwerp en verspreid enquêtes om inzicht te krijgen in tevredenheid en behoeften, en gebruik de resultaten om je organisatie te verbeteren.

  • Ontwerp en personalisatie van enquêtes
  • Diverse vraagtypes (meerkeuze, open, schaal, etc.)
  • Automatische verzending en follow-ups
  • Analyse en rapportage van resultaten
  • Anonimiteit en gegevensbeveiliging
  • Combineer met klantrelatiebeheer -en HRM-bloqs
Communicatie en interactie

Combinatiemogelijkheden

Deze bloqs vormen slechts een greep uit ons uitgebreide aanbod. Je kunt ze naar wens combineren en aanpassen om een oplossing te creëren die perfect aansluit bij de behoeften van jouw organisatie. Of je nu een klein team aanstuurt of een groot bedrijf managet, onze modulaire aanpak zorgt voor maximale flexibiliteit en schaalbaarheid.

We passen de functies binnen de bloqs aan op de specifieke wensen van jouw organisatie en maken nieuwe combinaties op verzoek. Heb je een innovatief idee? Met onze uitgebreide functiebibliotheek realiseren we jouw idee in korte tijd.