Werkgelegenheid

De werkgelegenheidsoplossing voor o.a. gemeenten, sociale diensten & WSP's

MijnWerk bestaat uit een mobiele applicatie en een portaal voor werkzoekenden en consulenten, waarbij het reageren op vacatures centraal staat.

Dé oplossing voor o.a.:

  • Meer inzicht
  • Meer regie klantmanager
  • Beter contact werkzoekende
  • Initiatief bij werkzoekende
  • Meer zelfredzaamheid
  • Beveiligde chat
  • Korte communicatielijnen
  • Kennisbank
  • Consulentenlogin
  • Statistieken

Het MijnWerk-platform is een overheidsoplossing om werkzoekenden weer aan een baan te helpen en de consulent te ondersteunen in het begeleidingsproces.

MijnWerk is ontwikkeld in nauwe samenwerking met RSD De Liemers, Gemeente Rheden en Werkgevers Steunpunt Midden-Gelderland en bestaat uit een mobiele applicatie (iOS & Android) voor uitkerings-gerechtigden en een beheerportaal (CMS) voor consulenten. Via MijnWerk worden de nieuwste vacatures beschikbaar gesteld, die door diverse bronnen worden ingelegd (waaronder het regionale Werkgevers Servicepunt).

Werkzoekenden kunnen via de app onder andere vacatures zoeken en hierop reageren, chatten met de consulent, meest gestelde vragen inzien en zich aanmelden voor bijeenkomsten en activiteiten.

De consulenten kunnen via het beheerportaal (of met de login van de mobiele applicatie) de reacties op de vacatures verwerken en direct reageren naar hun cliënt.

MijnWerk zorgt op deze manier voor een vloeiende samenwerking tussen gemeenten, sociale diensten, WSP's en uitkeringsgerechtigde.

Het aantal MijnWerk-deelnemers groeit met ieder hun eigen wensen waardoor het platform steeds rijker wordt met nieuwe functies en mogelijkheden. Hierdoor wordt het vinden van een geschikte vacature gebruiksvriendelijker en wordt het werk van de consulent meer en meer ontlast.

Ondersteuning op afstand, via onze helpdesk of e-mail.

Wij ontwikkelen uw oplossing zo dat u er gemakkelijk mee kunt werken. Als u een vraag, probleem of wens heeft kunt u ons voor ondersteuning op de volgende manieren bereiken:

Hulp op afstand

Om u snel van dienst te zijn, gebruiken wij de "Quick Support"-oplossing. Onze supportmede-werkers kijken met u mee als u een vraag of probleem heeft. Via onderstaande link kunt u onze helpdesk medewerkers toegang geven tot uw pc:

Telefonische helpdesk

Wij hebben een helpdesk, waar u met al uw vragen over de MijnWerk applicatie of het portaal terecht kunt.

De helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur
Telefoonnummer: 040-3034404

E-mail helpdesk

Wij zijn altijd bereikbaar via e-mail.

U kunt ons een bericht sturen via [email protected] waarna wij naar aard van de urgentie de eerstvolgende werkdag contact met u zullen opnemen.

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.