MijnWerk bestaat uit een mobiele applicatie en een portaal voor werkzoekenden en consulenten, waarbij het reageren op vacatures centraal staat.
Het MijnWerk-platform is een overheidsoplossing om werkzoekenden weer aan een baan te helpen en de consulent te ondersteunen in het begeleidingsproces.
MijnWerk is ontwikkeld in nauwe samenwerking met RSD De Liemers, Gemeente Rheden en Werkgevers Steunpunt Midden-Gelderland en bestaat uit een mobiele applicatie (iOS & Android) voor uitkerings-gerechtigden en een beheerportaal (CMS) voor consulenten. Via MijnWerk worden de nieuwste vacatures beschikbaar gesteld, die door diverse bronnen worden ingelegd (waaronder het regionale Werkgevers Servicepunt).
Werkzoekenden kunnen via de app onder andere vacatures zoeken en hierop reageren, chatten met de consulent, meest gestelde vragen inzien en zich aanmelden voor bijeenkomsten en activiteiten.
De consulenten kunnen via het beheerportaal (of met de login van de mobiele applicatie) de reacties op de vacatures verwerken en direct reageren naar hun cliënt.
MijnWerk zorgt op deze manier voor een vloeiende samenwerking tussen gemeenten, sociale diensten, WSP's en uitkeringsgerechtigde.
Het aantal MijnWerk-deelnemers groeit met ieder hun eigen wensen waardoor het platform steeds rijker wordt met nieuwe functies en mogelijkheden. Hierdoor wordt het vinden van een geschikte vacature gebruiksvriendelijker en wordt het werk van de consulent meer en meer ontlast.
Wij ontwikkelen uw oplossing zo dat u er gemakkelijk mee kunt werken. Als u een vraag, probleem of wens heeft kunt u ons voor ondersteuning op de volgende manieren bereiken: