Customer Journey

Customer Engagement Bloqs

Customer Journey
oplossingen

Onze Customer Engagement bloqs ondersteunen een efficiënt en gestructureerd beheer van klantinteracties gedurende de hele klantcyclus. Combineer ze tot een oplossing om evenementen te beheren, kalenders te organiseren, enquêtes uit te voeren en klantportalen te bieden. Door workflows te automatiseren werk je efficiënter, waardoor processen soepel verlopen en de klanttevredenheid toeneemt. Dit zijn enkele van de vele mogelijkheden die onze bloqs bieden voor uiteenlopende Customer Journey-oplossingen.

Eventmanagement
Organiseer en beheer effectieve evenementen met de eventmanagement-bloqs. Faciliteer webinars, conferenties, en trainingssessies om de betrokkenheid van jouw klanten te verhogen.

  • Planning en registratie van evenementen
  • Beheer van deelnemers en sprekers
  • Integratie met kalenders
  • Communicatie- en feedbacktools
  • Analyse van deelname en betrokkenheid
  • Combineer met de CRM -en HR-management-bloqs

Kalender
Houd alle belangrijke data en afspraken georganiseerd met onze kalender-bloqs. Zorg voor een overzichtelijke planning en samenwerking binnen je team en met jouw klanten.

  • Centrale agenda voor team en klantafspraken
  • Planning en scheduling van taken en evenementen
  • Herinneringen en meldingen
  • Integratie met e-mail
  • Beheer van terugkerende afspraken
  • Toegangsbeheer en beveiliging

Enquête
Verzamel waardevolle feedback van jouw klanten met onze enquête-bloqs. Ontwerp en verspreid enquêtes om inzicht te krijgen in klanttevredenheid en behoeften, en gebruik de resultaten om je diensten te verbeteren.

  • Ontwerp en personalisatie van enquêtes
  • Diverse vraagtypes (meerkeuze, open, schaal, etc.)
  • Automatische verzending en follow-ups (met workflows)
  • Analyse en rapportage van resultaten
  • Anonimiteit en gegevensbeveiliging
  • Combineer met o.a. de CRM-bloqs

Klantportaal
Bied je klanten een centraal portaal met de klantportaal-bloqs. Zorg voor een platform waar klanten informatie kunnen vinden, aanvragen kunnen indienen en hun projecten kunnen volgen.

  • Toegang tot klantinformatie en documentatie
  • Aanvraag- en ticketbeheer
  • Statusupdates en projectvolging
  • Communicatie- en feedbacktools
  • Beveiliging en toegangsbeheer
  • Combineer met o.a. CRM -en projectmanagementbloqs

Workflow automation
Automatiseer jouw werkprocessen met de workflowbloqs. Zorg voor consistentie en efficiëntie in klantinteracties door repetitieve taken te automatiseren.

  • Ontwerp en beheer van workflows
  • Automatisering van goedkeuringsprocessen
  • Meldingen en herinneringen
  • Monitoring en optimalisatie van workflows
  • Rapportage en analyse van workflowprestaties
  • Combineer met o.a. de CRM-, HRM- en communicatie-bloqs

Gepersonaliseerde klantinteractie
Personaliseer de klantreis met de customer journey-bloqs. Analyseer klantgegevens om gerichte marketingstrategieën te ontwikkelen en de klantervaring te verbeteren.

  • Personaliseerbare klantprofielen
  • Gerichte campagnes
  • Realtime aanbevelingen en inhoudspersonalisatie
  • Analyse van klantgedrag en voorkeuren
  • Analyse van interactieprestaties
  • Combineer met o.a. de CRM- en communicatiebloqs
Arbeidsmarktplaats

Combinatiemogelijkheden

Deze bloqs vormen slechts een greep uit ons uitgebreide aanbod. Je kunt ze naar wens combineren en aanpassen om een oplossing te creëren die perfect aansluit bij de behoeften van jouw organisatie. Of je nu een klein team aanstuurt of een groot bedrijf managet, onze modulaire aanpak zorgt voor maximale flexibiliteit en schaalbaarheid.

We passen de functies binnen de bloqs aan op de specifieke wensen van jouw organisatie en maken nieuwe combinaties op verzoek. Heb je een innovatief idee? Met onze uitgebreide functiebibliotheek realiseren we jouw idee in korte tijd.