Door uw complete aanbod in één omgeving (BMS) onder te brengen worden alle processen automatisch afgehandeld.
Beheer uw aanbod, cursusinformatie, planning, mailing, financiële afhandeling en communicatie met uw klanten vanaf één centrale plek. Met duidelijke dashboards houdt u tevens volledige controle over uw dienstverlening.
Deelnemers melden zich aan via de app waarna de afhandeling automatisch verloopt, van facturatie tot betaling, Na aanmelding heeft de deelnemer direct de essentiële informatie over de training beschikbaar. Alle cursusinformatie is eenvoudig zelf aan te passen via het BMS-portaal,
De trainer heeft met de app het persoonlijke dienstschema altijd bij de hand, kan tijdens de training deelnemers aan-en afmelden en hen altijd te woord staan via de chat.
Deel daarnaast eenvoudig bedrijfsnieuws- en bijeenkomsten met uw professionals.
En dankzij de flexibiliteit van het platform is de inhoud en werking van MijnDienst geheel aanpasbaar naar de wensen en werkwijze van uw organisatie.
De app en het beheerportaal worden standaard in uw eigen huisstijl opgeleverd.
Automatische afhandeling van operationele processen neemt werk uit handen en reduceert fouten
Toegang tot het volledig cursusaanbod met inschrijf- en betaalmogelijkheid (ook via portaal)
Automatische afhandeling aanmelding, facturatie en betaalproces
Ingeplande trainingen en activiteiten met de persoonlijke kalender
Voorzie uw klanten met tijdige en up-to-date informatie en documentatie
Voorzie de deelnemers voor aanvang van de training met het juiste cursusmateriaal
Een handige app voor een persoonlijke kalender (planning), deelnemerregistratie en directe hulp via de beveiligde chat
Sta in contact met overige deelnemers en de trainer via de beveiligde chat
Werk slimmer en efficiënter met dashboards voor omzet- en voortgangsinformatie
De trainer deelt foto's via een persoonlijk kanaal
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden, neem dan contact met ons op en wij vertellen u graag alles wat u wilt weten over MijnDienst.