MijnInspectie: software voor installatie- en onderhoudsbedrijven

Software voor installateurs & inspecteurs

Onze MijnInspectie en -installatie software wordt samengesteld aan de hand van verschillende modules. Hierdoor kunnen wij een oplossing creëren die geheel aansluit op uw wensen en past binnen de organisatie.

De oplossing voor o.a.:

  • Relatie- en projectbeheer
  • Planning
  • Digitale werkbonnen
  • Installatiebeheer
  • Inspectiebeheer
  • Formulieren op maat
  • App voor buitendienst
  • Tijdsregistratie
  • Dashboard
  • Certificering

Voor de installatiebranche hebben we een oplossing, die zichzelf al bewezen heeft in de praktijk en die de processen van verscheidene installatiebedrijven en elektrotechnische bureaus goed georganiseerd en soepel laat verlopen.

Door onze ervaring in de installatiebranche kennen we de processen en uitdagingen. Deze kennis hebben we gebruikt om tot één duidelijke, en eenvoudige oplossing te komen. Scroll naar beneden om meer te weten te komen over onze oplossingen voor de installatiebranche of klik op onderstaande knop voor een demo of meer informatie over de mogelijkheden.

Van projectbeheer, projectplanning tot digitale werkbon

Per klant wordt de projectplanning gemaakt en plan je de werkzaamheden in. Via de digitale werkbon, kunnen de mensen in het veld, via mobiel of tablet direct de installatie-, inspectie- of onderhoudswerkzaamheden verwerken. De rapportage is direct gekoppeld in de applicatie en is hierdoor volledig en correct.

Onderhoudsmodule met maatwerk-formulieren

Onderhoud en inspecties zijn een belangrijk onderdeel in de installatie- en inspectiebranche. Elke installatie heeft specifieke technische controlepunten en met de formulierenmodule kunnen deze op maat samengesteld worden. Per project kan de technisch expert de bijbehorende inspectieformulieren toevoegen. Uiteraard voldoet de applicatie aan de geldende ISO-normen in de installatiebranche.

Rapportages en dashboards

Uw klanten krijgen een eigen portaal waar de projectvoortgang direct inzichtelijk en altijd up-to-date is. U hoeft de klant zelf geen rapportage meer op te sturen. Dit scheelt u veel tijd en verhoogt de klanttevredenheid.

Aandacht, training en service

Onze specialisten werken samen met u aan de implementatie van de software. Tevens verzorgen we de instructie aan de medewerkers en bij vragen kunt u altijd terecht bij onze helpdesk. Bekijk de cases van Tijssens Electrotechniek en Technisch Buro Wissing om inzicht te krijgen hoe het in de praktijk werkt.

Voorbeeld werkbon gebouwinspectie

De onderhoudsmonteur verzorgt de inspectie van Gebouw A. Hij/zij opent onze applicatie ter plaatse en krijgt een optimaal en correct formulier, dat perfect past bij het onderhoud van dit gebouw. Per project en object kunt u deze samenstellen. Door ingebouwde controles verloopt de inspectie sneller en altijd volledig. De herinspectie gaat daarna vlotter, is minder foutgevoelig en de administratieve afhandeling kan met minder FTE’s worden uitgevoerd.

MijnInspectie- en installatie modules

Combineer de modules naar wens en behoefte tot een oplossing die past bij uw werkprocessen en bedrijfsactiviteiten.

Zit er een module niet tussen, dan realiseren wij deze eenvoudig met onze grote bibliotheek aan Dynabloqs-functies. Geen hoge investeringskosten maar een passend systeem dat direct tot werkproces-verbetering leidt.

Relatiebeheer

Relatiebeheer

Beheer uw klantinformatie

Beheer naast uw klantgegevens ook medewerkers-informatie (incl. notities, bestanden of afbeeldingen) en het uitsturen van mailingen. Maak via het beheerportaal categorieën aan voor een praktische onderverdeling van geregistreerde informatie.

Projectbeheer

Projectmanagement

Beheer en controleer projectinformatie

Beheer al uw projecten, objecten en tijd-gerelateerde projectwerk. U heeft hiermee controle over de totale tijdsbesteding binnen uw organisatie. Voeg indien nodig eenvoudig belangrijke documenten en notities toe aan uw projecten voor compleet overzicht.

Formulierenheer

Formulieren

Samenstellen van formulieren

Elke installatie heeft specifieke punten waarop gecontroleerd moet worden bij zowel installatie, inspectie als onderhoud. De technisch specialist stelt het installatie- of inspectieformulier samen waarna de buitendienst direct aan de slag kan. Hiermee heeft hij altijd het juiste formulier bij de hand wat de kans op fouten reduceert.

Artikelbeheer

Artikelbeheer

Beheer uw artikelen

Beheer uw artikelen en voorraad van gebruikte materialen. Koppel aanverwante onderdelen en eigenschappen aan uw artikelen of bundel losse artikelen tot één groep. Voeg collecties van artikelen toe voor meer details en benodigde informatie.

Formulierenheer

Werkbonnen

Digitale verwerking werkbonnen

Uw buitendienst kan na het uitgevoerde werk, de bestede uren en gebruikte materialen als werkbon laten ondertekenen door de klant. De werkbon wordt hierna meteen verwerkt in de cloud en is voor de binnendienst direct beschikbaar.

Planning

Planning

Inplannen van personeel & taken

Plan eenvoudig uw werkzaamheden in voor de buitendienstmedewerkers. Met de inspectiebeheermodule wijst u taken toe en koppelt u de opdrachtbon aan een medewerker.

Tijdsregistratie

Tijdsregistratie

Registratie werkzaamheden

Houd van al uw activiteiten de exacte tijd en kosten bij met een mobiele app voor uw medewerkers en een beheerportaal voor de verantwoordelijken. Met duidelijke overzichten heeft u direct inzage in de dagelijkse werkzaamheden en declaraties van uw personeel en bestede uren per klant per project.

Rapportage-dashboard

Rapportage-dashboard

24/7 status update

Met een overzichtelijk dashboard kunt u in één oogopslag de status van uw projecten (installaties, inspecties, escalaties e.d.) inzien. Ook heeft u door middel van notificaties, direct overzicht van de nog uit te voeren werkzaamheden.

Klanten-login

Klanten-dashboard

Voortgangsdashboard voor klanten

Met een aparte login hebben klanten toegang tot het portaal enl zijn zij altijd op de hoogte van de verrichte werkzaamheden. Zij kunnen te allen tijde de voortgang en status van hun projecten volgen. Ook kunnen zij notities toevoegen en eventuele escalaties per project inzien.

Verkoop - CRM

CRM

Beheer uw prospects

Houd controle over uw verkoopproces en prospects door de structuur van de pipeline zelf te modelleren en uw potentiële klanten te categoriseren. Duidelijke dashboards geven direct inzage in uw sales-activiteiten en resultaten van uw verkopers.

Service & Onderhoud op afstand, via onze helpdesk of e-mail.

Wij ontwikkelen uw oplossing zo dat u er gemakkelijk mee kunt werken. Als u een vraag, probleem of wens heeft kunt u ons voor ondersteuning op de volgende manieren bereiken:

Hulp op afstand

Om u snel van dienst te zijn, gebruiken wij de "Quick Support"-oplossing. Onze supportmede-werkers kijken met u mee als u een vraag of probleem heeft. Via onderstaande link kunt u onze helpdesk medewerkers toegang geven tot uw pc:

Telefonische helpdesk

Wij hebben een helpdesk, waar u met al uw vragen over het inspectiesysteem terecht kunt.

De helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur
Telefoonnummer: 085 - 060 50 66

E-mail support desk

Wij zijn altijd bereikbaar via e-mail.

Stuur een bericht naar [email protected] en we zullen naar aard van de urgentie de eerstvolgende werkdag contact met u opnemen.

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.