Beveiliging

Software voor installateurs & inspecteurs

Onze MijnInspectie en -installatie software wordt samengesteld aan de hand van verschillende modules. Hierdoor kunnen wij een oplossing creëren die geheel aansluit op uw wensen en past binnen de organisatie.

De oplossing voor o.a.:

  • Relatie- en projectbeheer
  • Planning
  • Digitale werkbonnen
  • Installatiebeheer
  • Inspectiebeheer
  • Formulieren op maat
  • App voor buitendienst
  • Tijdsregistratie
  • Dashboard
  • Certificering

De beveiligingsbranche is complex, niet alleen de installaties en programmering ervan, maar ook wanneer het gaat om privacy van gegevens. Een beveiligingsbedrijf heeft te maken met materie die uniek is voor dit segment en daardoor om een specifieke oplossing vraagt. Deze bieden wij met MijnInspectie.

Kenmerk van de beveiligingsbranche is dat een grote hoeveelheid klantgebonden informatie moet worden bewaard, die bovendien weer snel toegankelijk moet zijn. Eén en ander is opgezet conform de NCP regeling (BORG). Met onze module 'Certificering' kan de specifieke informatiebehoeften van installateurs van beveiligingsinstallaties veilig verwerkt en opgeslagen worden.

Inspectie en onderhoud

Inspectie

Het uitgeven van beveiligingscertificaten is gewenst en vereist. Het bepalen van het inbraakrisico van een bedrijfspand of woning en vaststellen welke combinatie van beveiligingsmaatregelen het meest geschikt zijn voor inbraakpreventie zijn een belangrijk onderdeel van de inspectiewerkzaamheden.
Opdrachtgevers kunnen hiermee aantonen dat er geschikte beveiliging is aangebracht. Verzekeraars kunnen via de portal de verstrekte beveiligingscertificaten inzien, welke worden opgeslagen in de blockchain. Hierdoor men de integriteit van een certificaat kan verifiëren. Verzekeraars kunnen het uitgegeven beveiligingscertificaat gebruiken bij bijvoorbeeld de bepaling van de verzekeringspremie. Uw opdrachtgevers kunnen via hetzelfde portaal de status van de uitgegeven certificaten volgen.

Meldkamer

Meldkamer beveiliging

De meldkamer is een belangrijke instantie die onderdeel uitmaakt van de beveiligingsketen. Nadat de beveiligingsinstallateur de installatie oplevert, krijgt de meldkamer een melding binnen van deze installatie. Hiermee is de meldkamer altijd op de hoogte van de aanwezige installaties en hoeven er geen rapportages handmatig over te worden genomen in een extern systeem.

Escalatie

Escalatie

Bij het uitvoeren van inspecties kunnen de onderdelen waar onderhoud voor nodig is direct worden geregistreerd via de tablet. De gegevens zijn automatisch beschikbaar voor de binnendienst. Zij kunnen het onderhoud meteen inplannen

Maatwerkformulieren

Maatwerkformulieren

De technische specialist kan zelf het installatie of inspectieformulier samenstellen in het beheerportaal. De monteur heeft hiermee altijd het juiste formulier bij de hand waardoor fouten in installatie of onderhoud gereduceerd worden.

Service & Onderhoud op afstand, via onze helpdesk of e-mail.

Wij ontwikkelen uw oplossing zo dat u er gemakkelijk mee kunt werken. Als u een vraag, probleem of wens heeft kunt u ons voor ondersteuning op de volgende manieren bereiken:

Hulp op afstand

Om u snel van dienst te zijn, gebruiken wij de "Quick Support"-oplossing. Onze supportmede-werkers kijken met u mee als u een vraag of probleem heeft. Via onderstaande link kunt u onze helpdesk medewerkers toegang geven tot uw pc:

Telefonische helpdesk

Wij hebben een helpdesk, waar u met al uw vragen over het inspectiesysteem terecht kunt.

De helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur
Telefoonnummer: 085 - 060 50 66

E-mail support desk

Wij zijn altijd bereikbaar via e-mail.

Stuur een bericht naar [email protected] en we zullen naar aard van de urgentie de eerstvolgende werkdag contact met u opnemen.

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.