Onze MijnInspectie en -installatie software wordt samengesteld aan de hand van verschillende modules. Hierdoor kunnen wij een oplossing creëren die geheel aansluit op uw wensen en past binnen de organisatie.
De beveiligingsbranche is complex, niet alleen de installaties en programmering ervan, maar ook wanneer het gaat om privacy van gegevens. Een beveiligingsbedrijf heeft te maken met materie die uniek is voor dit segment en daardoor om een specifieke oplossing vraagt. Deze bieden wij met MijnInspectie.
Kenmerk van de beveiligingsbranche is dat een grote hoeveelheid klantgebonden informatie moet worden bewaard, die bovendien weer snel toegankelijk moet zijn. Eén en ander is opgezet conform de NCP regeling (BORG). Met onze module 'Certificering' kan de specifieke informatiebehoeften van installateurs van beveiligingsinstallaties veilig verwerkt en opgeslagen worden.
Het uitgeven van beveiligingscertificaten is gewenst en vereist. Het bepalen van het inbraakrisico van een bedrijfspand of woning en vaststellen welke combinatie van beveiligingsmaatregelen het meest geschikt zijn voor inbraakpreventie zijn een belangrijk onderdeel van de inspectiewerkzaamheden.
Opdrachtgevers kunnen hiermee aantonen dat er geschikte beveiliging is aangebracht. Verzekeraars kunnen via de portal de verstrekte beveiligingscertificaten inzien, welke worden opgeslagen in de blockchain. Hierdoor men de integriteit van een certificaat kan verifiëren. Verzekeraars kunnen het uitgegeven beveiligingscertificaat gebruiken bij bijvoorbeeld de bepaling van de verzekeringspremie. Uw opdrachtgevers kunnen via hetzelfde portaal de status van de uitgegeven certificaten volgen.
De meldkamer is een belangrijke instantie die onderdeel uitmaakt van de beveiligingsketen. Nadat de beveiligingsinstallateur de installatie oplevert, krijgt de meldkamer een melding binnen van deze installatie. Hiermee is de meldkamer altijd op de hoogte van de aanwezige installaties en hoeven er geen rapportages handmatig over te worden genomen in een extern systeem.
Bij het uitvoeren van inspecties kunnen de onderdelen waar onderhoud voor nodig is direct worden geregistreerd via de tablet. De gegevens zijn automatisch beschikbaar voor de binnendienst. Zij kunnen het onderhoud meteen inplannen
De technische specialist kan zelf het installatie of inspectieformulier samenstellen in het beheerportaal. De monteur heeft hiermee altijd het juiste formulier bij de hand waardoor fouten in installatie of onderhoud gereduceerd worden.
Wij ontwikkelen uw oplossing zo dat u er gemakkelijk mee kunt werken. Als u een vraag, probleem of wens heeft kunt u ons voor ondersteuning op de volgende manieren bereiken: