Elektrotechniek

Software voor installateurs & inspecteurs

Onze MijnInspectie en -installatie software wordt samengesteld aan de hand van verschillende modules. Hierdoor kunnen wij een oplossing creëren die geheel aansluit op uw wensen en past binnen de organisatie.

De oplossing voor o.a.:

  • Relatie- en projectbeheer
  • Planning
  • Digitale werkbonnen
  • Installatiebeheer
  • Inspectiebeheer
  • Formulieren op maat
  • App voor buitendienst
  • Tijdsregistratie
  • Dashboard
  • Certificering

Elektrotechniek is een veelzijdig vakgebied, waarbinnen elektromonteurs, beveiligings-specialisten en andere professionals zich inzetten voor een groot aantal oplossingen zoals werkzaamheden op het gebied van data, beveiliging, kracht & licht, telecom, domotica en duurzame installaties.

In de praktijk heeft u te maken met veel richtlijnen waaraan men moet voldoen. In tegenstelling tot het ophangen van een installatie, houdt een elektrotechnische bedrijf zich bezig met het realiseren van complete systemen (hard- en software). Uiteraard is onderhoud van de geïnstalleerde systemen essentieel voor het goed functioneren van de kwalitatief hoogwaardige elektrotechnische data-, telecommunicatie en beveiligingsinstallaties.

Domotica

Domotica

Steeds meer elektrotechnische installatiebedrijven houden zich bezig met domotica toepassingen. Deze installaties omvatten een complete integratie van allerlei technische componenten in uw huis of bedrijf: verlichting, klimaatregeling, toegangscontrole, alarm, multimedia. Het goed registreren van deze installaties is van belang om toekomstige service bij mogelijke storingen te kunnen bieden. Na de installatie-opdracht kan eenvoudig en snel service en onderhoud verleend worden doordat projecten en service met elkaar geïntegreerd zijn via het MijnInspectie systeem.

Inspectie en onderhoud

Inspectie en onderhoud

Elektrotechnische bedrijven hebben handvatten nodig om efficiënt hun inspecties uit te voeren en het eventueel benodigde onderhoud te kunnen registreren. Met onze inspectiemodule kan de monteur in de buitendienst met een tablet de inspectiepunten doorlopen en foto’s, bouwtekeningen of specificaties toevoegen. De gegevens zijn direct beschikbaar in het beheerportaal voor de binnendienst.

Escalatie

Escalatie en onderhoud

Bij het uitvoeren van onderhoud en inspecties worden de onderdelen waar onderhoud of vervanging voor nodig is direct geregistreerd via het inspectieformulier op de tablet. De gegevens worden via de cloud doorgestuurd naar het beheerportaal. De binnendienst kan hiermee direct het onderhoud inplannen.

Maatwerkformulieren

Maatwerk inspectieformulier

De technische specialist kan zelf het installatie- of inspectieformulier samenstellen in het beheerportaal. De monteur heeft hiermee altijd het juiste formulier bij de hand waardoor fouten bij installatie, inspectie en onderhoud gereduceerd worden.

Service & Onderhoud op afstand, via onze helpdesk of e-mail.

Wij ontwikkelen uw oplossing zo dat u er gemakkelijk mee kunt werken. Als u een vraag, probleem of wens heeft kunt u ons voor ondersteuning op de volgende manieren bereiken:

Hulp op afstand

Om u snel van dienst te zijn, gebruiken wij de "Quick Support"-oplossing. Onze supportmede-werkers kijken met u mee als u een vraag of probleem heeft. Via onderstaande link kunt u onze helpdesk medewerkers toegang geven tot uw pc:

Telefonische helpdesk

Wij hebben een helpdesk, waar u met al uw vragen over het inspectiesysteem terecht kunt.

De helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur
Telefoonnummer: 085 - 060 50 66

E-mail support desk

Wij zijn altijd bereikbaar via e-mail.

Stuur een bericht naar [email protected] en we zullen naar aard van de urgentie de eerstvolgende werkdag contact met u opnemen.

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.