Onze MijnInspectie en -installatie software wordt samengesteld aan de hand van verschillende modules. Hierdoor kunnen wij een oplossing creëren die geheel aansluit op uw wensen en past binnen de organisatie.
Elektrotechniek is een veelzijdig vakgebied, waarbinnen elektromonteurs, beveiligings-specialisten en andere professionals zich inzetten voor een groot aantal oplossingen zoals werkzaamheden op het gebied van data, beveiliging, kracht & licht, telecom, domotica en duurzame installaties.
In de praktijk heeft u te maken met veel richtlijnen waaraan men moet voldoen. In tegenstelling tot het ophangen van een installatie, houdt een elektrotechnische bedrijf zich bezig met het realiseren van complete systemen (hard- en software). Uiteraard is onderhoud van de geïnstalleerde systemen essentieel voor het goed functioneren van de kwalitatief hoogwaardige elektrotechnische data-, telecommunicatie en beveiligingsinstallaties.
Steeds meer elektrotechnische installatiebedrijven houden zich bezig met domotica toepassingen. Deze installaties omvatten een complete integratie van allerlei technische componenten in uw huis of bedrijf: verlichting, klimaatregeling, toegangscontrole, alarm, multimedia. Het goed registreren van deze installaties is van belang om toekomstige service bij mogelijke storingen te kunnen bieden. Na de installatie-opdracht kan eenvoudig en snel service en onderhoud verleend worden doordat projecten en service met elkaar geïntegreerd zijn via het MijnInspectie systeem.
Elektrotechnische bedrijven hebben handvatten nodig om efficiënt hun inspecties uit te voeren en het eventueel benodigde onderhoud te kunnen registreren. Met onze inspectiemodule kan de monteur in de buitendienst met een tablet de inspectiepunten doorlopen en foto’s, bouwtekeningen of specificaties toevoegen. De gegevens zijn direct beschikbaar in het beheerportaal voor de binnendienst.
Bij het uitvoeren van onderhoud en inspecties worden de onderdelen waar onderhoud of vervanging voor nodig is direct geregistreerd via het inspectieformulier op de tablet. De gegevens worden via de cloud doorgestuurd naar het beheerportaal. De binnendienst kan hiermee direct het onderhoud inplannen.
De technische specialist kan zelf het installatie- of inspectieformulier samenstellen in het beheerportaal. De monteur heeft hiermee altijd het juiste formulier bij de hand waardoor fouten bij installatie, inspectie en onderhoud gereduceerd worden.
Wij ontwikkelen uw oplossing zo dat u er gemakkelijk mee kunt werken. Als u een vraag, probleem of wens heeft kunt u ons voor ondersteuning op de volgende manieren bereiken: