Onze werkwijze

Zorgvuldigheid voorop bij onze werkwijze

Eerste klas digitale oplossingen vragen stabiele en betrouwbare software die zorgvuldig ontwikkeld worden. Daarom pakken wij het ontwikkelproces samen met u aan en testen wij grondig op alle mogelijke apparaten volgens een vaste structuur en met oog voor de kleinste details.

Onze klanten verwachten betrouwbare software die werkt voor de eindgebruiker. Kwaliteitsgarantie heeft bij ons dan ook hoge prioriteit. Daarom werken wij met een flexibel testpakket om daarin het project, de implementatie en de uiteindelijke release te ondersteunen.

Software Testing

Onze werkwijze

Wij werken volgens de Agile methode. Met een gefaseerde aanpak en heldere communicatie tijdens het analyse- en ontwikkelproces staan wij garant voor een succesvolle samenwerking met als doel het gewenste resultaat.

Agile werkwijze

Inventarisatie

Samen starten we met het brainstormen en inventariseren van uw wensen, eisen en doelen, eventueel gebruikmakend van documentatie die al beschikbaar is binnen uw organisatie. Deze fase resulteert in een globaal ontwerp en overzicht van de diverse processen die geïmplementeerd moeten worden.

Ontwerp

Met de informatie uit de analyse gaan we aan de slag om voor u een of meerdere ontwerpen te maken en diepen we de te implementeren workflows verder uit.

Implementatie

Als u tevreden bent over het ontwerp gaan we aan de slag met de implementatie van uw persoonlijke platform, app of portal en richten we de achterliggende business rules in.

Testen

Wij staan voor kwaliteit en daarom wordt na de ontwikkelingsfase uitgebreid getest door ons testteam. Hierdoor zorgen we ervoor dat alles foutloos opgeleverd kan worden.

Oplevering

Bij de eerste oplevering kunt u beoordelen of alles naar wens is en functioneert zoals bedoeld is. Eventuele aanpassingen kunnen in deze fase nog doorgevoerd worden. Na definitieve goedkeuring worden de mobiele applicaties, de portal en/of het platform online gezet en zijn deze beschikbaar in de betreffende Appstores.

Onderhoud & Ondersteuning

Na de definitieve oplevering regelen wij het onderhoud. Wij zorgen voor updates van apps en portals zonder dat u daar omkijken naar heeft. En natuurlijk kunt u altijd terecht voor vragen bij onze supportdesk via 040 - 303 44 04.

Onderhoud digitale oplossing

Wees u bewust van de onderhoudskosten van uw digitale oplossing. Staat de app in de store dan zal deze onderhouden moeten worden. Ook een webportaal, CMS of business platform heeft onderhoud nodig.

Denk hierbij aan nieuwe versies van de besturingssystemen iOS en Android die gelanceerd worden, waardoor de app moet worden geüpdatet. Of nieuwe regelgeving die geïntroduceerd wordt door Apple of Google voor het beschikbaar stellen van apps in de stores. Hiervoor moet er actief gemonitord worden om de wijzigingen die nodig zijn tijdig te kunnen doorvoeren. Daarnaast is het van belang dat veel gebruikers gelijktijdig de app kunnen blijven gebruiken. Wij moeten er dus voor zorgen dat de app bug-vrij blijft en goed blijft functioneren.
De complexiteit van uw digitale oplossing en het project zijn ook bepalend voor de onderhoudskosten. Is een app alleen voor iOS of ook voor Android ontwikkeld? Wordt er gebruik gemaakt van een standaard of uitgebreid CMS? Zijn er externe (API-) koppelingen gemaakt? Welke modules en functionaliteiten worden er gebruikt?

Bij de onderhoudskosten van bijvoorbeeld een mobiele applicatie moet er rekening gehouden worden met ongeveer 15% van de ontwikkelkosten van de app. Hiervoor sluiten wij met u een Service Level Agreement (SLA) af. Zo staan we garant voor goede ondersteuning en support zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

App Store
Google Play

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.