Messcherp | Weerbaarheid voor ondernemingen

Klant

Messcherp

Product

MijnDienst oplossing met de modules:

  • Relatiebeheer
  • Medewerkers
  • Leden
  • Verkoop
  • Betaling
  • Communicatie
  • Contentbeheer

Gerealiseerd in

2022

Case

Weerbare mensen maken weerbare ondernemingen.
Messcherp komt in het hart van jouw onderneming. Alleen vanuit een krachtige kern kan jouw onderneming weerstand bieden tegen invloeden van buitenaf. Dat begint bij de mensen in je organisatie. Daarom geloven wij in gelukkige, gezonde en sterke mensen. Een heldere organisatiestructuur, duidelijke werkprocessen, rituals & routines én een ijzersterke salesstrategie zijn de andere vier pijlers waarop Messcherp zijn methode baseert.

Probleem

Messcherp is een ambitieuze onderneming met groeiplannen die haar klanten over alle kanalen wil bereiken met hun aanbod van persoonlijke trainingen, groepssessies, online trainingen en naslagwerken. Dit organiseren vereist naast een goede coördinatie van een onderneming met een groeiend aantal personeelsleden (met name trainers) ook uitgebreide communicatie met de clientèle, afhandeling van klantregistratie, persoonsanalyse van klanten met surveys, inplannen van sessies en alle taken die bij deze visie horen. Zij willen daarnaast hun klanten ook online naslagwerken en trainingen aan kunnen bieden die een aanvulling zijn op de persoonlijke- en groepssessies.

Oplossing

De ambitieuze doelstelling van Messcherp vereist een gedegen oplossing voor het stroomlijnen van alle processen die hiervoor noodzakelijk zijn. De MijnDienst-oplossing ondersteunt de groei van een onderneming doordat het gehele proces van aanmelding tot financiële afhandeling van het dienstenaanbod automatisch verloopt:. Denk hierbij aan het aanleveren van cursusinformatie, aanmelding, facturatie en betaalproces maar ook de planning van de trainingen.

Messcherp

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.