RSD De Liemers, Gemeente Zevenaar, Duiven, Westervoort, Leeuwarden, Social Dienst Oost-Achterhoek, Berkelland, Oost-Gelre, Winterswijk, Rheden, Overbetuwe, Montferland, Doesburg, Zutphen, Lingewaard, Arnhem en Werkgevers Steunpunt Midden-Gelderland.
MijnWerk bestaat uit een iOS & Android app met beheerportaal en CMS voor consulenten.
2018-
Gemeenten in Nederland maken zich sterk voor de inwoners met een bijstandsuitkering door hen op een zo voortvarend mogelijke manier weer terug te helpen op de arbeidsmarkt.
Ook de Regionale Sociale Dienst De Liemers (met als regiogemeenten Zevenaar, Duiven en Westervoort) zocht naar een oplossing om aan te sluiten bij het huidige digitale tijdperk en daarbij het meer transparant maken van beschikbare vacatures. Hierin lag de uitdaging om een oplossing te realiseren die kortere communicatielijnen creëert tussen uitkeringsgerechtigden en klantmanagers/consulenten, het gemakkelijker maakt voor cliënten om geschikte vacatures te vinden en de mogelijkheid biedt om direct te reageren naar de klantmanager/consulent.
We hebben ons MijnWerk-systeem ontwikkeld in samenwerking met RSD De Liemers, Gemeente Rheden en Werkgevers Steunpunt Midden-Gelderland. Deze oplossing bestaat uit een iOS & Android app voor de uitkeringsgerechtigden en een beheerportaal (CMS) voor de klantmanagers/consulenten. Hierbinnen vindt tevens uitwisseling plaats van de nieuwste vacatures van de regionale Werkgevers Steunpunten. De klantmanagers/consulenten kunnen nu eenvoudig via het beheerportaal de reacties op de vacatures verwerken en direct reageren naar hun cliënt. Ook kan men via het CMS informatie inleggen over betaaldata of bijeenkomsten. Met één druk op de knop is de informatie beschikbaar in de app voor de cliënt.
MijnWerk zorgt voor een vloeiende samenwerking tussen gemeenten, sociale diensten, WSP's en uitkeringsgerechtigden.